Bloggintresserade

måndag 1 februari 2010

Världens bästa Kojikisan - tusen tack!

6 kommentarer:

  1. Jag hittade hit till din nya blogg!
    Trots att jag inte bloggar själv f.n.

    Kul att du också är här nu.
    Blev lite paff först ... eller förresten ... nej det blev jag inte förstås.

    Hoppas du har det gott!

    Kram till dig Margaretha från Ninacian

    SvaraRadera
  2. Ninacian - jag är kanske mest paff själv. Kul i alla fall med lite kontakt med dig /M

    SvaraRadera
  3. Så fint du har fått det! Kram.

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag kunde inte komma in på den adressen du skrev i din blogg så... jag tog den du lämnade efter dig hos dr Angus...!
    Roligt att se dig här, nu åker din nya adress i min blogg-följar-lista!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Kul att hitta även dig med en ny blogg här.
    Jag är visst inte den enda som "sviker" passagen.
    Lycka till!

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Gunilla - Ja, jag är här ibland. Ett försök. Känner mig mer hemma på Passagen. Här känner jag mig än så länge som i ett slags foster som ännu inte fötts, vattnet har inte gått.

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP