Bloggintresserade

onsdag 5 maj 2010

Vår vår eller kanske min vår

Vi har haft några sköna dagar med en hel del sol tycker jag. Strosat runt på stan med uppknäpp jacka.
Unnat mig själv att ögonhandla, fast  ett par vita långbyxor oh en vårlig långblus(lite ny stil för mig) blev det till slut. unnade mig också ett "fikfika", som jag kunde njuta av ute i solen, fast himlen botom älven var mycket mörk.
Allt detta kom sig av att jag en dag var hos sjukgymnast (inget ont som inte har något gott med sig, om  man nu kan säga så) och en annan på synkoll hos optikern.

2 kommentarer:

  1. Härligt med lite nytt! Idag är det ingen värme i luften här, men det har ju varit, så jag är rätt så brunbränd redan.

    "Nya" ögon har jag ju oxå:-)))

    SvaraRadera
  2. Har vandrat fler gånger och hittat sånt jag vill ha i klädväg - kläder är en lite last hos mig (kanske?)

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP